ANTISTRESNI TRENING

5 korakov za postavitev ravnovesja na področju um-duh in telo ter novih temeljev za življenje z manj stresa.

4. 6. 2019
(Piše: Urša Milavec, prof. šp.vzg. / MCT trener/ NLP Business in Life Coach/ Mojster Hipnoze)

ANTISTRESNI TRENING

5 KORAKOV ZA POSTAVITEV RAVNOVESJA NA PODROČJU UM-DUH IN TELO TER NOVIH TEMELJEV ZA ŽIVLJENJE Z MANJ STRESA

Naslovna

MASTERCHANGE TRAINING JE TRENING UMA, TELESA IN DUHA, KATEREGA ULTIMATIVNI CILJ JE IZBOLJŠANJE RAVNOVESJA VSEH TREH KOMPONENT ČLOVEKOVEGA ŽIVLJENJA IN S TEM BISTVENO IZBOLJŠATI KVALITETO POSAMEZNIKOVEGA ŽIVLJENJA, KI SE JE ZNAŠEL V PRIMEŽU NEPRETRGANEGA STRESA IZ KATEREGA SAM NE ZMORE IZSTOPITI.

Definicija ravnovesja je, da je to stanje sistema, ko so vsi deli uravnoteženi. Kadar smo ljudje izven ravnovesja se to kaže lahko kot bolezen, slabo počutje, napetost, manjša delovna vnema, raztresenost, padec energije itd...

 PREDEN ZAČNEMO...

    1. POSTAVIMO NAMERO

    Predpogoj do kakršnekoli spremembe in izboljšanja stanja je, da se odločimo, da želimo stanje, počutje, rezultate, ki jih v tem trenutku imamo izboljšati oz. spremeniti.

    1. ODPRAVIMO IZGOVORE

    Pomislimo kakšne izgovore imamo, da se nekaj v naši situaciji še ni izboljšalo in jim nehamo verjeti. Izgovori so največji kradljivci dragocenega časa in odvračajo pozornost od bistva problema.

    1. PREVZAMEMO ODGOVORNOST

    Vse, čisto vse kar naredimo ali ne naredimo, pomislimo ali ne pomislimo je plod naših misli in dejanj. Nihče ne more namesto nas reševati naše situacije. Nihče ne more namesto nas živeti našega življenja. Vsi mi, vsak posebej, vsak zase smo odgovorni za svoje odločitve, korake, vedenje, misli in rezultate, ki jih dobivamo.

    1. MISLIMO POZITIVNO

    Ena najtežjih nalog, ki jih moramo narediti, kadar se znajdemo v stresu, izčrpane ali izgorele je kako ohraniti pozitivne misli. Kako ohraniti optimizem in vero, da je počutje, situacija ali rezultat, ki ga dobivamo prehodnega značaja. Sprememba, ki si jo želimo je v resnici odvisna samo od nas in tega kako bomo začeli razmišljati o tem kar se nam dogaja. Pozitivno mišljenje sprosti telo in um ter pomaga intuiciji, našemu notranjemu kompasu, da nas začne voditi v pravo, kvalitetnejšo smer.

    1. VZTRAJAMO TUDI, KO JE TEŽKO

    Neizpodbitno dejstvo, ki loči tiste , ki jim v življenju uspeva narediti spremembe, biti uspešni in dobivati rezultate, ki jih želijo od tistih, ki jim ne, je vztrajanje. Tukaj seveda ne pomeni, da bo zmeraj lahko, ker ne bo, da bo zmeraj jasno, ker ne bo, da bo zmeraj prijetno, ker ne bo. Vztrajanje kljub vsem manj prijetnim situacijam, ki jih dobivamo na poti in morebitnim spodrsljajem je edini in pravi ključ do rezultata in uspeha.

    Če želite prejeti brezplačni prenos DELOVNEGA ZVEZKA antistresnega treninga v 5. korakih, samo POŠLJITE SPOROČILO na info@masterchangetraining.si.

MCT Treningi

Izbirate lahko med različnimi posebej prilagojenimi MCT treningi.

Trening za posameznike

2 dnevni

Master change training je specializiran trening, ki posameznikom in kolektivom pomaga delovati z manj stresa. Problema stresa se loteva celovito, z vidika uma, telesa in duha.

Več

Trening za podjetja

2 dnevni

Intenziven dvodnevni program namenjen izdelavi sistematičnega akcijskega načrta za rešitev situacije, ki posameznika ali kolektiv spravlja v stres.

Več

Master Change Trening Club

Redna mesečna srečanja

Mentalni treningi učinkovitega obvladovanja stresa.

Več

Program za posameznike

6 tedenski

Trening poteka 1x tedensko 60 min. Celoten program treninga sledi akcijskemu načrtu, ki je namenjen rešitvi stresne situacije ali dlje trajajočega stresnega obdobja.

Več

Delavnice za posameznike

Delavnice in predavanja

Specializirane delavnice - predavanja za obvladovanje stresa in izgorelosti na poslovnem ali zasebnem področju življenja.

Več

Delavnice za podjetja

Delavnice in predavanja

Specializirane delavnice - predavanja za obvladovanje stresa in izgorelosti na poslovnem ali zasebnem področju življenja.

Več